رحیمیان: اعتدال روحانی اعتدال در سلایق است نه ارزشها

 اصفهان – نماينده ولي فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به تقابل و رويارويي استكبار با اسلام ناب محمدي به محوريت ايران، گفت: امروز در ليله القدر انقلاب اسلامي قرار داريم.

 حجت الاسلام محمد حسن رحيميان در مراسم سالگرد شهيد بهشتي در مسجد سيد اصفهان افزود: امروز جهان كفر و الحاد در يك جبهه واحد و اسلام ناب محمدي به محوريت ايران با هدايت رهبر معظم انقلاب اسلامي رو در رو قرار گرفته اند. 
وي اظهاركرد: دشمن ما به چيزي كمتر از نابودي انقلاب اسلامي و خاموش كردن چراغ اسلام راضي نمي شود و هر روز علني تر توطئه هاي خود را بر ملت ما تحميل مي كند. 
نماينده ولي فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به توطئه هاي مختلف غرب براي مقابله با انقلاب اسلامي و بهره گيري از منافقين براي ضربه زدن به انقلاب، گفت: جريان نفاق يك جريان مستمر و هميشگي است و همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و همسويي با استكبار جهاني است. 
حجت الاسلام رحيميان افزود: ملاك حاكميت الله در جامعه اسلامي حضور ولي فقيه در راس امور است و حكومت منهاي آن، حكومت طاغوت خواهد شد و حتي رياست جمهوري نيز با تنفيذ اين حكم از سوي ولي فقيه مشروعيت مي يابد. 
وي با بيان اينكه يكي ديگر از ويژگي هاي منافق دو چهره بودن آن است، گفت: امروز با كنار رفتن پرده از چهره سازمان منافقين و همراهي آنها با آمريكا و استكبار، ديگر نمي توان نام آنها را منافق نهاد زيرا به خوبي مشخص است كه آنها مرتد و دشمن هستند. 
نماينده ولي فقيه در سازمان بنياد شهيد ادامه داد: منافقين به واسطه همين دو رويي بود كه حول برخي روحانيون جمع مي شدند تا در مقابل اسلام و ولايت فقيه سنگر بگيرند در حالي كه اصلا روحانيت را قبول نداشتند. 
وي گفت: توطئه هاي دشمنان عليه ملت ما موجب رشد و شكوفايي ايران شد و توطئه آنها به خودشان بازگشت. 
حجت الاسلام رحيميان به انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اشاره كرد و افزود: روز ۲۴ خرداد يكي از امن ترين روزها در تاريخ انقلاب اسلامي بود. 
وي ادامه داد: دشمن گمان مي كرد مطرح شدن بحث اعتدال از سوي رييس جمهوري منتخب، اعتدال بين ارزش ها و ضد ارزش هاست در حالي كه موضع گيري هاي رييس جمهورس منتخب نشان داد مطرح شدن مساله اعتدال از سوي ايشان مساله اعتدال در سلايق است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رحیمیان, اعتدال روحانی, اعتدال در سلایق, ,